tirsdag 2. mars 2010

Trallalala.. Marga spiller i bakrunden :)

You're a part time lover and a full time friend
The monkey on you're back is the latest trend
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

We both have shiny happy fits of rage
You want more fans, I want more stage
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you

You are always trying to keep it real
I'm in love with how you feel
I don't see what anyone can see, in anyone else
But you...


NM NM NM NM NM!!!!
Seriøøøst ikke lenge til...
Viqueens <3

Huff, jeg er så grusomt fattig akkurat nå =/ Den 10. Mars kan ikke komme fort nok..! Men men, jeg overlever vel..

Btw.. Jeg tok trappevasken isted, etter trening.. Klappe på skulderen*

Thyra sov hos meg i natten som var også.. Mamma kom rett før nattevakt, så hun sov i bilen, da de kom. Selv om hun ble bært inn og kledd av i sengen så våknet hun ikke, og sov gjennom hele natten.. Sykt! Skulle ønske jeg sov så tungt. Og uansett hvor liten Thyra er tar hun STOR palss i sengen.. Haha!!

Idag var jeg på biblioteket med en kollega og fire barn på jobb.. Sykt chill, dagen gikk kjempefort ^^ Dessuten var det heeerlig vær, når vi gikk fra t-banen og tilbake til barnehagen!!
Påskefeeling! Jeg vil ha tørr asfalt nååå! Det er så koselig!

Nå blir det kanskje snart mat.. Hvis jeg gidder å lage.. Hmm.. Noen ganger savner man restematen hos pappa..

Natt natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar