torsdag 18. mars 2010

Dagens Outfit :D

Haha... Jeg føler jeg ikke har vært helt tradisjonell her i bloggen min.. Lite spørsmålsrunder, sminketips, videoblogg og dagens outfit.. Faktisk aldri skjedd :P Hmm.. Jeg skriver jo for det meste bare om dagen min og annet "jadi jadi"... Mest for min egen del, men det er jo tydeligvis noen som finner det interessant å lese om også.. :)

Men men, en gang må jo være den første, so here we go!
Dagens Outfit;

Var jo på shopping igår, og det resulterte i en litt mer stilfull Ida i barnehagen idag. Som regel blir det jo en høyt elsket joggis, rett og slett fordi det er behagelig og enkelt, men jeg slo til idag. Det gjør jo noe med selvfølelsen, når man ser litt bedre ut =)


Skinnstøvler fra Bianco
Random svart tights
Skjørt fra Gina Tricot
Singlett fra Victoria's Secret
Cardigan fra Gina Tricot
Smykke fra Pilgrim
Armebånd er komfirmasjonsgave


Nå er det tid for å gi kroppen påfyll, så blir det trening :)
Puss o kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar