onsdag 17. mars 2010

Drømmer :)

Ja da var det på'n igjen.. Spirit-trening! Digg med styrke egentlig. Nå skal vi jo snart begynne å skrelle av oss de tykke vinterklærne (optimist jeg), og da er det jo fint med litt tight kropp haha ;)

Ble igjen på coedtreningen en liten stund, som ble litt mer enn en liten stund. Stuntet med Helle, Jenny, Nathalie og Monica (som var på besøk), og fikk også steppe inn som ps flyer en liten stund på coedtreningen. Etterpå ble det turn... Og Ida har fått nye skills ;D

Stillestående flikkflakk salto
araber flikkflakk x 3
araber flikkflakk salto
araber flikkflakk strak
Stift araber flikkflakk salto

Yey

;D Takk igjen Marcus for at du gir meg uante krefter!!! Digger deg!

Nå skal jeg forte meg i seng... Opp grytidlig joooo...!! Imorgen blir det banker og juniortrening etter jobb..

Og jo btw.. En siste ting før jeg logger av.. Jeg har blitt overtalt til å begynne på "level 2" Ballett på mandager (den eneste dagen jeg har "fri".. alltid).. Gleder meg sykt mye til å tørke støv av de elgamle skillsa :P Type det lille jeg kunne i forbindelse med RG da jeg var 6 =) Haha.. Dette skal da alltså gjøres med min søte kollega Leila fra barnehagen. Morro morro ;D

Nattaklemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar