søndag 7. mars 2010

NORGENSMESTER 2010

Ja, her sparer jeg ikke på noe og går rett på sak! Jeg er Norgesmester i Cheer All female sammen med 22 fantastiske dronninger!!

Dette blir vel 4. året på rad at jeg vinner i cheerkategorien (to ganger i coed, og to ganger i af)..! Dette er faktsik også det første NMet mitt hvor jeg har kommet hjem med TO medaljer rundt halsen. SØLV i all female groupstunt!! Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Alle kalde treninger, alle slitsomme perioder med sykdom OG trening, alle familiehelger jeg har gått glipp av, alt har vært verdt det for dette!

Har vært en utrolig helg som har gått unna som et lyn, samtidig som det føltes ut som tiden sto stille innimellom...

A1 konsert på banketten. Fineste leiligheten. Landslagsvennene. Cheerleader mingling. Spotte Junior. Stille i Group stunt. Cheer. Goodybag. 6 Gull til Vq og 2 sølv! Kunne ikke vært mer strålende fornøyd jeg!!

Dessuten vant Spirit Kongepoklen!! OMG!!!!!!!

Nå er det snart kveldinga, for stakkars Ida skal på jobb i morgen..!!

Puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar