torsdag 4. mars 2010

Oi oi oi.. Norgesmesterskapet a gitt!!

Ja dette blir siste innlegg dere, tror jeg, før det braker løs... Regner med at de fleset som leser denne bloggen er cheerleadere (borsett fra mamma og Mari ;) Og da er dere jo uansett opptatt med deres, under helgen, så da er det ikke så farlig..! Men jeg tar uansett med PC'n.. Så får vi se..

Seriøst, hvordan har det seg at jeg alltid er seint ute med å pakke... Dårlig med klesvask har det blitt å.. Ops.. Blokka mi kommer til å drepe meg for å sette på en vask i kveld.. Men jeg MÅ! Rene sokker er et must!!

Ja, for når jeg reiser hjemmefra i morgen tiiiiiiidlig da er jeg ikke hjemme igjen før Søndag natt..! Jepp.. klokka 05.00 må jeg opp... Gah! Da er det promo til NM med Vq og alle må se på Go'morgen Norge på TV2 klokken 8 ;)

Deretter bærer det avsted til jobben, for å tjene mitt samfunn på best mulig måte, for så å rushe avgårde tilbake til nih, for avreise. Alt dette innebærer at jeg må ha alt pakket ferdig når jeg drar til sending i morgen tidlig. Trallala... Kanskje begynne snart.. :P

NM!!!

Jeg gleder meg! ;D

Klem klem

2 kommentarer:

  1. Du må blogge! Skal være hos Eric i helgen, og han skal jobbe fra 06.00 til 18.00... Må ha en del å lese på;) hehe! Og så vil jeg jo vite hvordan det går^^

    masse masse masse lykke til, dere kommer til å kick ass ;)

    klemmer

    SvarSlett
  2. Hehe.. I will try!!

    Hope so :)

    Kos deg hos Eric da!!

    SvarSlett