lørdag 13. mars 2010

Muligheter...

Dårlig update.. Sorry..! Men jeg er faktisk unnskyldt ;)

Ja for det har jo skjedd en del siden sist =P

Stefaren min har hatt vondt i magen en stund (skal ikke gå i detalj her, det vil dere takke meg for), og ble operert idag. Det viste seg at han hadde en aggresiv kreftsvulst. Vi vet ikke helt hva som skjer nå egentlig. Håper at han blir helt bra igjen.

Uansett... Pga av at han har vært innlagt på sykenhus, så har jeg hatt Thyra ett par dager for å avlaste mamma når hun må jobbe. Kos det ^^ Og derfor har jeg ikke giddi å blogge. Nå har hun vært med meg både på jobbe og på trening :) Thyra min <3

Mye annet som har skjedd også.. Som har gitt Ida litt hodebry. Får vel bare vente å se.. :P

Nå er det helg... Landslagssamling. Første dag idag..!! Sypergøy!! Stunteserien sto hver gang ;D Stig og Viljar <3

Nå skal jeg legge meg og lade opp til en ny dag med samling :)

Kose på*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar