torsdag 18. mars 2010

Min baby!

Imorgen etter NIH og turntreningen kommer min elsklingsthyra på besøk, og blir over helgen :D På lørdag skal vi på kino ^^ Weee gleder meg. For de fleste er kanskje det å sitte barnevakt for småsøsken teit og kjedelig og lettjente penger. Men for meg, som til vanlig ikke ser hun en gang i måneden engang, er det bare kjempekos!



Men huff, først skal jeg starte dagen på det kjedeligste viset. Nemlig en tur på Politistjasjonen for å fikse pass. Grunnen er fordi åpningstidene er helt idiotiske; 8-15. Når skal man ha tid da, når man jobber fulltid på dagen? Huff så imorgen har jeg seinvakt, og da blir det å stå opp 06.00 for å fikse det drittpasset.. Og de må ta max 40 min..!!! Hvis ikke rekker jeg ikke jobben som begynner 09.30.. STRESS!

Fra jobben blir det å dra rett til nih..! Gleder meg.. Jeg skal nemlig bli god, har jeg bestemt.. Bare vent å se!!!


Nei nå må jeg faktisk hoppe tilkøys.. haha skal jo snart opp =/

Klemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar