lørdag 27. mars 2010

Hva gjør jeg nå?

Herregud. Alt er så messed up. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Er som å stå midt i et minefeldt. Jeg vet det er trygt å stå akkurat her, men døds ensomt og kjedelig. Men hvis jeg beveger meg så smeller det uansett hvilken rettning jeg går. Ja faktisk akkurat sånn har jeg det nå.

God resigned from hearing my old story,
every night I'm payinghell for glory.
I'm embarrassed but I'm much more sorry...

Hmm.. Ellers en bra dag. Siste dagen på Manglerud midlertidige barnehage :D Jippi! Nå er det FERIE!! Dessuten ventet det en overraskelse på meg (kind of) når jeg kom hjem, og landslagssamling var gøy såklart ^^

Nå er jeg dødens sliten og gleder meg til å sove!! LENGE!!

Hmm mistet VQ-buksa mi da =/ men men

Klemme på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar