torsdag 25. mars 2010

"You made the BIGGEST mistake losing me"

Dagens Outfit:

Kjole fra Gina Tricot
Genser fra H&M
Strømpebuske fra Piere Robert (eller hvordan man nå skriver det ;)

Hmm.. Har ikke blitt så mye skriving de siste dagene. Det har ikke skjedd noe som bør blogges om, så.. Men men :)
På jobben går det strålende om dagen, selv om dagene er hektiske og støynivået er høyt. Jeg digger kollegaene mine, får ikke sagt det nok :D De gjør hver tris hverdag til latter og morro, og fjortispåfunn! Nå blir det lønningspils, sykveld, fest og ballettimer ;D Dessuten får vi nå komme tilbake til den gamle barnehagen, som er et vakkert, stort, gammelt hus med lysekroner, eget bibiliotek, egen dansesal, krimskrams i taket, eplehage, og dyrbar kunst på veggene. Christinedal is the shit, sier bare jeg ^^ Idyll!!
I morgen begynner påskeferien for meg og det er landslagssamling som står på planen ;) Gleder meg masse, for showet begynner virkelig å ta form nå! Btw så skal jeg være kattevakt i påsken også, blir kos med litt kosete selskap :) hihi..

Lysere tider nå og den kommer med forandringer i hverdagen =) I kind of like that..

Her kommer et bilde av den digge middagen min idag.. Pastasalat med avocado og røkt makrell (og alt det andre salatstæsjet :)


Puss puss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar