fredag 24. april 2009

Blåse i fløyten =)

Hey... Skrivedagen gikk ikke så ille jo!! Deilig.. Skrive essay om "betyr materielle ting noe for status og identitet?" Jeg sov litt under prøven også.. Var så innmari trøtt... Og så hadde vi jo fem timer på oss også..! Masse tid! Sov ikke så godt i natt nemlig =/ 

En morsom ting forøvrig er at jeg er så øm på nesa at jeg ikke kjenner at jeg har solbriller på dem =P hihi...
Nå skal jeg rydde litt... Så skal jeg på butikken å kjøpe drikke...  Så kan det være at det kommer noen jenter etterpå som jeg skal vorse med! Så er det TRYVANN!!

Gruer meg allerede til søndag. Jeg har nemlig ikke dratt den helt ut enda som russ, så i helgen skal jeg ikke spare på noe! 

Nei i kveld tror jeg ikke at jeg er i stand til å skrive (dvs. i natt/morgen tidlig når jeg kommer hjem).

Russeklemm til alle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar