tirsdag 21. april 2009

TODAY!!

I dag smeller det!!! For real! RUSS 09!!!

Ah... Bare helvetes skoledagen som aldri tar slutt!!! Slutter 4 =( Så er det rett på trening... Og for første gang på evigheter så skal jeg ikke være med på coed-treningen, skulke den rett og slett, men jeg syns jeg selv får lov. Jeg er ikke offesiellt trener for teen spirit uansett... Kommer litt sent på kåringen, men men... Blir kos å ta på seg buksa og sitte med den på toget utover til Asker igjen i kveld =D Party!!

Gleder meg til Tryvann i helgen også!!! =O Blir kongefett!!

Å stemmning nå ass... Sitter her i klasserommet.. Rett utenfor på fortballbanen rigger bussene til, folk har skiftet til buksa, fløytepip, sol og dritvarmt for en gang skyld.. Jeg har gått litt nyskjerrig rundt ute i friminuttene og sett på, bare jeg og tre andre i klasserommet nå, resten har dratt allerede for å vorse (tror ikke det er noe jeg skal gjøre før trening nei) Sommerfugler i magen så det holder nå! KOS! =D

Ædda bædda...

Skriver nok IKKE i kveld... Tipper jeg =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar