torsdag 23. april 2009

Jeg vil ha en Margarita =) Ey, jeg har en!

På festen til Marita (synes det var litt morsomt)

Random gutt: Åh jeg har så lyst på Margarita... (venninnen min)
Random kompis: Gå å lag deg en Margarita da vel?!?!


Nå er Russetiden igang for real... Alle i klassen går rundt i buksa... Det er sol ute og øl smaker godt!

I går jeg var jeg i Asker sentrum med jentene, i sola, på torget.. Det kom masse unger å spurte om russekort og det var sååå koselig. Jeg skal ærlig innrømme at det kan bli litt irriterende etterhvert, men i går var det faktisk koselig =D

Ellers... Møtte mamma i igår, og handlet litt klær til Thyra... Og så skulle jeg hjelpe Didi å finne etter bag til han... Somvi ikke fant...

Idag blir første trening hvor jeg kommer med buksa PÅ =P Hehe...


SOL SOL SOL SOL SOL SOL... AND I LIKE IT! =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar