lørdag 11. april 2009

Penger? Ja Takk =)

Æ og blæ...

Ja jeg vil gjøre masse gøy nå, og ja jeg vil gjøre masse gøy senere. Jeg vil ikke velge!!!!

Gledermegtiljegslutterpåskolenogkanjobbefulltidogtjenemassepengeroggjøreakkuratdetjegvil!

Eller noe sånt :P

Ja... Ellers så sto jeg opp nå (15.45). Familien har kommet hjem fra Norefjell. INGEN planer for idag. Bør rydde, enda ikke gjort det nei... 

På mandag skal jeg klippe håret. Det er både bra og dumt, nesten som tannlegen. Jeg vil ha langt hår, men ikke slitt hår. Helvete å gre osv. Blæ.. Nå blir det sikkert "kort" igjen =P Frivillig trening på mandag også! DET liker vi =D jippi!

Jeg har funnet ut noe =P Jeg ikke har hat NOE påskefølelse i det hele tatt i år! Altså ja, turen til Barcelona kan jo ha noe med saken å gjøre, og det angrer jeg jo ikke akkurat ;D... men hmm.. Når jeg var mindre så visste jeg liksom hva hver eneste dag hva for noe, hva de betyde, jesu død og oppstandelse osv. Det hang påskepynt fra barnehagen/skolen overalt, og man malte egg og gikk på påskeeggjakt i hagen til morfar og mormor. Hvert eneste år dro jeg til Falun og gikk "påsk-kärring". Dvs. at man tegnet små kort og skrev "glad påsk" og kledde seg ut som små koner og gubbar, med sjal på hodet, roser i kinnene, fregener, og "kvast" (sopelime). Så gikk man fra dør til dør og fikk godteri, akkurat som "halloween" egentlig. SAVNE! Det var kos å være liten, kremt, mindre =)

Men jeg klager ikke. Påsken min har vært superduper!! =D (fikk påskeegg av mamma da!!) Hmm.. Forresten... LItt påskefølelse har jeg hatt =) Ehm.. i Feb/Mars, når de lilla påskeeggene kom =D Yey.. litt tidlig men!

puss o kram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar