søndag 19. april 2009

Oi =S


Kjempegøy hos Marita =D Bare sinnsykt lættis at Jeg måtte dra tidlig og Margarita skulle komme sent... Så fikk ikke sett henne =/ Tror vi "gikk forbi hverandre" i skogen eller no :P Jaja, vi har nok av tid å feste sammen på i tiden som kommer!! Bare 2 dager nå!!

Ellers.. Ikke åpnet boken enda.. blir nattlesing av hele etterkrigstiden ;D jey.. så flink til å planlegge =P Not.. Dagen gikk med til helt andre ting (a).. Prøvde å sole litt idag, men ga opp etter en halvtime.. da ble jeg for rastløs.. og så liker jeg når det er driiitvarmt... akkurat nå er det bare litt varmt.. Og sett på tv og kooost.. Digg dagen derpå, siden jeg ikke drakk noe særlig :)
På vei til trening

Trening i morgen, litt uplanlagt =) Skal ikke gjøre så mye jeg, spotte og så.. Kanskje pve litt flikk flakk, som jeg har fått beskjed om... Og areber pike, eller kanskje strak.. Vil uansett bli flinkere til å turne nå... You inspired me =)

Og forrestn.. Blakk :( Postbanken tok 200 kr fra kontoen min for at jeg mistet kortet mitt.. Og det var de eneste pengene jeg hadde.. Jaja! Nå må jeg vente heeeelt til 1.Mai!!

Nå er det lesetid =P Uff.. en ny uke med skole...

Prekast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar