mandag 27. april 2009

Hela natten, hela da'n ;D

"För jag ska
Ooa hela natten
Ooa hela da'n
Ooa hela natten
Skrämma slag på halva sta'n
Ooa hela natten lång
Tills du upptäcker mig
Ao-ao-ao-ao"

Åh!! Ja jeg skrev et lite kort innleg i ikke helt edru tillstand.. :P jaja... Skrev ikke noe ille, så lar det stå der! Hadde akkurat kommet hjem fra Tryvann, og det var det inntrykket jeg hadde da.. Før jeg stupte i seng og sovnet på flekken =)

Men ja!! FY faen så sinnsykt gøy det var, Tryvann er så konge!! Noe av det alle beste jeg har vært med på (i festsammenheng altså) Sinnsykt mye folk og dansing og drikking og alt det vi ikke snakker om =D 

Noen bilder fra Tryvann:

På vei dit, go og glad!


DJ Antoine på senen



PARTY!!

For litt mer innblikk, CHECK THIS OUT:


Litt nedtur at jeg skulle jobbe hele søndag, fra 12-20 =/ men sånt blir det gull i sparegrisen av så da er det greit...

Ellers så overlevde jeg skoledagen, og i dag skjer det nok ikke så mye spennende.. Tror jeg bare skal slappe av og lade opp batteriene ordentlig =) Trening i morgen, gleder meg!

Glad du er glad i meg, da blir jeg også glad for jeg er glad i deg også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar