søndag 5. april 2009

Ops!

Hmm... Ikke blogget på en stund..

Fredag:
Frivillig trening og "ta-med-en-gutt" trening. Veldig gøy, deilig å få rørt på seg og ja, du vet, trene =) Jeg og Christian gjorde walk high, jippi, flink Christian, og jeg gjorde dobbel toe i kast =P Ikke at det var så vakkert å se på... men det var gøy =P Bortsett fra det leste jeg vel... Ca. hele resten av dagen (dvs. på skolen også =P)

Lørdag:
Jobbet yey =/ 
Har også hjulpet Didrik å rydde litt, sånn at alle tingene hans skulle få plass, etter flyttingen.

Idag:
Jobbet =P OG... Lest ferdig boken!!! Åh... Enda ikke sett filmen! Gleder meg egentlig =D

Dette har vært noen skikkelig slitsomme dager, men også veldig koselige. Hjernen har liksom savnet det daglige "PC-lokingen". Må inrømme at jeg er ganske facebook-addict, og det har det blitt svært lite av disse siste dagene, jeg er helt lost =P Ellers er jobben like slitsom som vanlig, men det går jo helt fint... 

Sukk... Nå er det KJEMPEROTETE her.. og ALT er møkkete og i morgen tidlig må alt være rent, for da reiser jeg jo...! Hmm... Hvor er superkreftene når man trenger dem...? =P jaja... Får slenge oppi en vaske da iallefall, og så får vi håpe det gjør nytten =)

Jeg GLEDER meg iallefall kjempemasse til i morgen! Skal bli sååå deilig å komme vekk og bare kose meg i Barcelona =) Akkurat det jeg trenger! =D

Glad påsk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar