mandag 20. april 2009

Fun!!

Weee... Kjempegøy trening.. Bortsett fra at MAYLINN egentlig skulle fly, men det hadde hun ikke lyst til...! Dumma :P

Helle fant russebuksa mi og folk skrev litt på den.. koselig :)

Åååå... Beste basene iaf!! Nathalie, Jenny og Didrik! Jenny og Nathalie er bare som fjell sammen, helt fantastiske, og Didrik som ikke har stuntet groupstunt på over 4 mnd =O Sick, de var kjempeflinke, og vi fant på masee gøy og nytt, som ingen av oss egentlig har prøvd før :D Toss hands, lib med didi idag også :) Lenge siden sist!

Fikk gjort noen flikkflakker også... og Maylinn og Didi spottet meg i to araber flikk som, jeg kremt* kan forbedre :D men jeg turte!!

Nå er jeg veeeldig sliten... Fortsatt noen merker igjen på buksa mi som jeg skal stryke på nå.. Så spise litt.. Kanskje en film.. Så natten ;D

Klemmen!

2 kommentarer: