mandag 20. april 2009

Never far behind


I know this really isn't you
I know your heart is somwhere else
And I'll do anything I can
To help you break ouy of this spell

Hold on to what you believe

I will always be your friend
I know who you are inside
I am with you till the end
Never far behind 
I am standing in the distance 
You can take your time 
and I will be here waiting
Never far behind 

- Aly & AJ


Blomster jeg tok bilde av isted

Haha... Prøven var bare alt for lett =P Sto ingenting i boken, så jeg kastet heldigvis ikke bort tiden min på å lese heldigvis.. Men på nettet (som vi fikk bruke) var det mye, og jeg fant en siden med akkurat det jeg lette etter.. Superflaks! Ikke at jeg kan pensum da, nå kan jeg jo bare akkurat det jeg ble spurt om.. Jaja :P Den tid, den sorg..

Fineværet fortsetter og i dag var det blåklokker og hesehov overalt på vei hjem fra skolen.. =D I like!!


Nå skal jeg skynde meg å stryke på de siste merkene mine på russebuksa, før jeg drar på trening. Hørt at det er tog kaos... Håper ikke det! 

IMORGEN FOLKENS!! Selv om jeg ikke vet om jeg får med meg så mye.. Trening i morgen vett.. Hmm..

Vi får se.. Skriver kanskje i kveld =D

2 kommentarer: