onsdag 29. april 2009

MEN... Glede deg til mandag ? :O

Hmm... Joda.. På en måte gjør jeg det.. Selv om det er litt idiotisk! You know why...

MEN jeg gleder meg også til i morgen, vel å merke ETTER nynorsk tentamen, det gleder jeg meg ikke til... Men i morgen er det Tryvann igjen!! Kanskje ut å rulle også.. om det er plass til meg!!! Ah.. Blir fett uansett!! Jeg skal glemme kjipe ting og bare nyte livet!

Og så er det kleine-fredag.. Kanskje en tur opp til mamma og hilse på mormor og morfar som er på besøk fra Sverige =)

Tror kanskje det er noe trening i helgen også.. Men jeg får spørre på trening i morgen, Didrik snakket noe om turn på lørdag...? Haha... For en gang skyld er han som har fått med seg noe (når det gjelder treningstider) og ikke jeg =P


Ja... OM du iallefall lurte så har jeg og jentene grillet idag!! Koselig og masse masse latter... Kaldt i vannet, men ja ispinne i luen iaf! Og ikke nok med det, hederlig omtale i media, fordi det kom en dame og tok bilde av oss og skrev om russ og deres sammarbeid med politiet ;D Det var to knuter på en gang det!! 

Bilder fra Idag


OG jeg overlevde mattetentamen... Svarte på neeesten alt, krysser fingrene for at det er riktig, og at jeg iaf får en treer..! Da er jeg fornøyd!

Og.. Holdt på å glemme... Har kjøpt Tusenfryd billett!! Russens dag! Gleder meg! 6. Mai!! Kos!



Jeg tenker på noen... Som får meg til å smile med øynene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar