mandag 13. april 2009

Spring!

Ah... Endelig ute av huset siden jeg kom hjem =P Jeg mistet jo månedskortet mitt når jeg mistet lommeboken i Barceona, så jeg har ikke kunnet reise om kring sånn som jeg gjør til vanlig. Kunne jo kjøpt nytt, men alle sånne nsb-greier der man får kjøpt de har jo vært stengt, siden påsken egentlig bare er en evig søndag. Så da har det blitt huset på meg =P 

Har jo seff gjort en del produktive ting som vårrengjøring, tv'titting og facebook! Idag derimot har jeg endelig kommet meg ut =) Fikk klippet håret idag, og hår nå fått laget en skrålugg av det grusomme baby-håret som pluttselig har dukket opp, og selvfølgelig gått av en del slitt! Deeeilig!

Fikk også lurt broren min og pappa med på øvelseskjøring (bror som kjører seff), sånn at de tilfeldigvis kunne "svippe innom" Alnabru, hvor jeg tilfeldigvis trener =p Jippi, trening på meg. Og nytt månedskort =)

Så idag har jeg gjort heel enkeltwist feil vei og på feil bein :) Det var gøy, og det har jeg tenkt til å øve mer på! Har også fått trent en del PS idag, med Christian og Regis. Å det var kjempegøy, elsker PS =D

I morgen er idyllen slutt, og tilbake til den harde hverdag. Blir kos å se igjen jentene mine igjen da!!

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar