onsdag 15. april 2009

Jah... Venter...

Litt likegyldig... Venter på sommer... Sukk...

Det var gøy på trening i går.. Som alltid... Deilig å komme vekk, være med jentene, slippe alle bekymringer, fokusere på å prestere, skravle. Jeg er så takknemlig for at Viqueens er i livet mitt...

Margarita kom idag på skolen, og det var såååå godt å se hun igjen =) Glemte at hun ikke skulle komme igår.. så det ble en liten skuffelse når jeg savnet hun sånn... Koselig å se de andre igjen også da selvfølgelig, Mari og alle =) Savnet de!!

I morgen er det norsk-kunnskapsprøve. Yes.. DET hadde jeg glemt... Vet ikke helt hva vi har om, burde egentlig følge med i timen nå.. men tja.. sattser på å huske å ta med meg boken etterpå og lese i kveld. Liker ikke å pugge. Liker å vite! Jaja.. =/

Ellers... Gi meg sommer! Kan ikke noen spole eller no? Eller... Vil ikke spole over russetiden da! Herregud 6(!!!!!) dager til!!! Fy faen!! PARTY!! Men etter det.. Da kan jeg godt få sommer.. Er så mye som blir lettere da.. Sukk... Ventetid igjen nå... Kan du ikke bare..?? Sukk..

Ellers.. Vi skal få nye drakter. Blir såååå fett! Vi kommer til å skinne ;D Ah.. Det blir så bra!

Så... Litt trist, litt glad. Ingen av følelsene er sterkere enn den andre. Jeg er ganske likegyldig.... Venter bare jeg. Jeg er faktisk en tålmodig sjel. Bare så du vet.. Bare tenk over det.. Jeg holder ut, koser meg.. Det er ikke ille, faktisk ganske fint, men det kunne vært bedre... Venter... For håpentligvis på noe godt. På en dag mer i solen. Selv om det ikke regner.. Kanskje er jeg litt kravstor?


Unnskyld for mulig kryptisk avsnitt.

SOMMER!

Kosemose-potetnese-klem!

4 kommentarer:

  1. Liker tattoen din,den er så fin:)
    Får dere draktene før EM? ^^

    SvarSlett
  2. Aww =) Tusen takk!!

    Ja det regner jeg med ;D men jeg vet ikke sånn 100%...

    SvarSlett
  3. Oja,håper dere får dem da^^
    Kanskje vi får se dere med nye drakter på EM matta:)

    SvarSlett