lørdag 18. april 2009

L'Oréal.. Because I'm worth it!

Nå har jeg sovet leeeenge... Ligget å kost med min yndlingskatt :D Simba!! Det skjer jo ikke så ofte...

Funnet klær til i kveld har jeg gjort også!! Jippi! Fest hos Marita er alltid gøy!

Ble ikke så mye stryking på buksen min igår.. Men fikk ordnet litt da iaf =) Var kos hos Mari uansett!

Prøvde å fortelle Malle hva russetid var.. Hun er svensk.. Og det var ikke så lett... For meg er det jo logisk, men når jeg begynner å fortelle om det høres det jo helt sinnsykt ut, og så er jeg ikke så flink ti å forklare heller...!! "vi feirer at vi er ferdig på skolen, før vi er ferdige" "man deler ut kort med en vits og et bilde av seg selv på til små barn" "Og så må man gjøre ulike oppgaver som å kysse en førsteklassing eller spise en cheesburger i 2 jaffs, da får man ting som man kan putte i snoren på lua" "man pusser opp en buss, og konkurerer i å ha best buss og så fester man masse og drikker seg full, midt i uka" "det begynner i slutten av April og slutter på 17. Mai" "Alle har på seg røde bukser som de må ha på seg hele tiden"

Sick... Men alikevell gleder jeg meg til alt nevnt over ;D

Nå skal jeg fylle magen, male trynet og stikke til jenta mi i skogen =D

Later...

2 kommentarer:

  1. hahah det blev en lååång förklaring till slut!
    men jag fattar! (a)
    hihi
    <3

    SvarSlett