torsdag 23. april 2009

Litt blå.. Men heldigvis mest rød =D


Laaang skoledag idag... Men morro å se "catwalken" som vg2 hadde =) Vi hadde det jo i fjor, men jeg føler at i år var de enda flinkere en det vi var da... Så skikkelig profft ut..! Ellers veldig fint vær, så matpakken blir ute i solen ;D Hvor digg er ikke det!!

Jeg savner å sy litt da. Jeg har jo masse stoff liggende hjemme... Og proff symaskin og alt.. Tror jeg skal lage meg en tunika eller no som jeg kan pynte meg med etter russetiden :) Er så lenge siden...

Ellers... Treningen gikk vel så som så.. Jeanette er jo i USA så hun var ikke der, så det ble litt slappt... Men jeg hadde en myk dag idag, og det var sååå deilig!! Åh.. Håper det løssner nå litt... Tøyd så sinnsykt lenge uten resultater... Men fin bow idag.. Jippi! En liten en på trynet fikk jeg også =P hehe... Så har fått en kul på nesa som gjør litt vondt, og som er blitt litt blå.. Men hey.. Det er jo litt macho da?!? :D

I morgen er det nynorsk tentamen.. Jess.. Det teller 100% av karakteren min =/ MEN ETTER DET ER DET TRYVANN!! Jippi!! Åh.. Gleder meg som en unge!!

The party goes on folks! ;D
L8r...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar