fredag 2. april 2010

Apriiiiil!

Nå er det jo vår på ordentlig!! Det bare regner og regner og regner!! Regn = 0 snø :D High five regn!! Bare det blir sol snart... For sol er jo best så klart!!

I går (eller overigår blir det jo nå) var det frivilligtrening!! ME LIKE!! 360 ticup heel to heel med Jenny og Nath er alltid like morro =) Ble en kort trening, men rakk å turne litt også :) Så bar det til bestemors 70-årslag. Fårikål (L)!! Samt masse annet digg :D

Idag (eller igår blir det jo) har vært en skikkelig bortkastet dag. Tror jeg sov til klokken 19 =S Det skulle bli en bra dag men det ble en dårlig dag, sukk, men sånt skjer. Satser på en bedre dag i morgen. Trening i Galaxyhallen er ikke feil :)

Hmm.. Kanskje jeg skal ta litt sol imorgen også? =D Føler jeg har blitt litt avhnegig (a)..

Nå er det bare 2 uker til WOLRDS!! Jeg dævver!!! Gleder meg som en unge!!




Looking good.. :P eller ikke!

Nå skal jeg lage nattmat og legge meg, skal tross alt opp "tidlig" i morgen :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar