lørdag 10. april 2010

Helg :)

Åh endelig en dag uten planer. Eller altså, jeg HADDE planer, men de ble avlyt. Skulle ut og handle stoff med Leila, men så fant vi at at det var lagersalg der på mandag, så da venter vi til da ;) Dermed står jeg fri til å gjøre hva jeg vil. Det skjer ikke så ofte..!

Hmm... Ting jeg har lyst til å fylle de neste timene med;
Gå på butikken og handle inn en del stæsj..!
Lage mat og spise
Dra ned til byen og ta sol
Evt. "se" litt i butikker
Rydde og VASKE rommet mitt ^^

Kanskje det skjer noe koselig i kveld.. Vi får se!

Uansett.. Siden jeg egentlig hadde planer idag hadde jeg jo fikset meg litt.. Så derfor blir det dagens outfit:


Strikket bomullsgenser fra Gina Tricot
Belte fra Vero Moda
Bukse fra Cubus (gammel)


Favoritting akkurat nå er alle de fine armebåndene mine. Bruker sjeldent armebånd fordi de klirrer og detter av, men disse gjør ikke det. Brukt enormt mye i det siste :) Husker dessverre ikke hvor de er kjøpt.


Vårens første blomster fan jeg utenfor Politihuset i Oslo. Gresset er tom blitt litt grønt. LIKER'E!!

Fortsatt fin helg allesammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar