lørdag 10. april 2010

Vårglad!!

Åh for en herlid dag!! Fikk selvfølgelig ikke gjort halvparten av det jeg hadde planlagt :P Men det visste jeg egentlig :)

Ble en lenger tur til byen enn jeg trodde.. Og kom hjem med to fulle poser =/ :D haha..! Kjøpte gave til Thyra, berdens søteste buksedress ;) og så ble det tre armebånd og to små ringer til meg. Samt to BH'er, en hvit topp, en hvit genser, en rød prikkete shorts, ett par sommersko, ett skjerf og en strømpebukse. Samt "MAC fix +" som er en spary for å holde på sminken :)

Så har altså kun rukket å ta 5 min sol og IKKE ryddet eller vasket.. Fy meg! Men nå skal jeg videre =) Men før jeg går skal jeg bare stikke en sjapp tur i kjelleren å hente de rene klærne mine!!

Her er noen loka bilder:

Klar for en tur i byen :)


Stortorvet :D


Nytt:
Shorts (Kappahl)
Skjerf (Kapahl)
Genser (H&M)
Rødt armebånd (Kappahl)

Gammelt:
Blå topp (Top Shop)
Flettearmebånd (Bik Bok)
Perleøredobber (Husker ikke)


De nye skoene (dumme H&M som ikke har str. 35.. =/)


Klemmer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar