søndag 25. april 2010

La oss late som det er sommer :)

I går ble jeg vekket i barnehagen (ja jeg sov der) med at Ove sto med ett brett fuuuuullt med mat =) Under frokosten fikk jeg også vite at han hadde ryddet heeeele barnehagen (etter festen) før han vekket oss..!! Kongemorgen.. Og null klein.. Me like!

Etter at jeg og Leila hadde pantet flasker dro jeg hjem og dusjes og så litt på Worlds =) Med stålende vær og store deler av dagen igjen bestemte jeg og Didrik oss for å møtes i byen og grille i en park.. Vi endte opp i slottsparken og grillet kotteletter og majs på engangsgrill med hvitløkssmør på.. Koselig å sitte i solen å bare snakke i timesvis =)

Bildet er fra Barcelona

Stig inviterte meg hjem til han og Marcus for å vorse litt, sammen med Lene :) De skulle visst ut, men jeg var ikke helt i 100, så dro hjem i halv tolv tiden.. Men veldig koselig å pilse sammen!

Idag har jeg stuntet i Frognerparken med masse folk, så og si heeele dagen! Været er jo veldig skiftende, men vi later som det er sommer og stunter fordet :) Mot slutten kom det en mann med proft kamera og tok bilder av oss som han sa han skulle sende til meg på mail.. Weee! Gleder meg!

Nå er jeg supertrøtt og tror jeg tar kvelden snart.. Har egentlig vært trøtt hele dagen jeg :P




Klemme!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar