torsdag 8. april 2010

Update! Opptur!

Ja jeg vet.. Jeg er dårlig på å blogge hver dag.. :P Men det skjer så mye om dagen ;D

Hmm.. Herregud, jeg sieert her og tenker og fant ut at jeg omtrent ikke har vært hjemme siden landslagssamlingen (med untak av en dag).. Var borte halve påskeferien.. Og så er jeg jo så utrolig opptatt med jobb og div. vennedater og trene selv og andre. Er liksom bare hjemmom og skifter klær, og spiser og drar med en gang.. :P Derfor blir det også ikke så lett å klemme inn blogging innimellom alt. Ikke det at bloggen betyr alt liksom, for det gjør den ikke :P

Men nå sitter jeg her og skriver iaf... Skal snart ta en powernap og så spise litt... Så trene! ;) Håper på friske knær og ja.. generelt at alle ledd i kroppen skal fungere som de skal.. Det hadde jeg satt pris på! Føler meg så gammel og teit når jeg faktisk har vondt "litt" overalt :P Kanksje jeg er gammel og teit :P Jeje..

Sykt deilig å jobbe omdagen..! Og bare 10 dager til USA og VM!! Mye å glede seg over nå og det liker jeg..! Opptur opptur!

Btw.. Så "The Hangover" igår! Omg.. Sykt bra.. Lo så jeg gråt :P

Klemme

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar