onsdag 21. april 2010

Grey Wednesday

Idag sto jeg opp til strålende solskinn og tittet ut av viduet og følte at bassenget kallet... Jeg bokstavlig talt hoppet inn i bikinien min og løp ned til det gigantiske sømmebassenget. Etter noen timer med bading, stunting og tossing i vannet, samt en del tan-ing gikk jeg tilbake til leiligheten, og fikset meg for å dra. Shoppingtur sto på agendaen! Etter fem timer på Floridamall og posene fulle av Victoria's Secret undertøy, Nars-sminke og Abercrombie jeans gikk turen videre til treningshallen. Vi varmet opp og kjørte gjennom ett par ganger før vi ga oss med det. Showet føles trygt nå og vi trenger krefter til imorgen. Jeg gjeder meg noe helt enormt til å stå på den matten og representere Norge. Hmm.. Men nå vil romvenninnene mine sjekke facebook.. Orlandoklem :)

I wish..!!!

Fakk..

Neida.. Idag sto jeg opp alt for tidlig og jobbet 7,5 time i barnehagen.. Som hvilkens som helst annen Onsdag... Fikk tusen bemerkninger av foreldre som syntes veldig synd på meg, men som trøstet meg med at jeg har helsa i behold :P Småsurt.. (men vi fikk Sushi på jobben av en mamma som er vietnamesisk eller noe, og som laget det til oss.. + i boken).

Har egentlig bare loka hjemme, for så å dra på håndballkamp og ha show... Gøy med show, og mindre gøy med heiing... Selv om håndball faktisk er litt imponerende innimellom.. Når de skårer på kule måter ;D Showet var jo litt morro.. Stillestående salto på hardt gulv, oh yeah! Samt at jeg var BASE i stunteserien hihi!! Og Ann løftet meg senere i showet i forlengs fra prep :D .... Og så fikk jeg vaffel!!

Nå er jeg hjemme og har laget digg middag!!

Mmmm.. Men bilder av mat ser aldri like godt ut som det er.. :P
Og btw... Glemte å fortelle.. Igår så stuntet jeg med min landslags-ps-base Viljar og det var sååå gøy! Masse nye stunts ;D VILJAR.. Hvorfor går du ikke på VQ??? Toss cupie, toss lib, toss heel, toss awesome :) Samt.. Walk cupie, walk lib, walk heel og walk bow :) og hey.. Jeg har aldri gjort scorp i ps.. Før i går ;D hihi..

Vi er HEITE :D
Natta godt folk...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar