onsdag 28. april 2010

Bare masse regn...

Ja selvfølgelig blir alle deppa av regn.. Jeg og. Alle problemer som man bare rister bort når solen skinner, kommer smygene så fort himmelen åpner seg. Og nå får jeg de ikke ut av hodet... =(

Vet ikke hvor mange ganger jeg har ønsket dette.. Men.. Hvorfor kan ikke alt bare være enkelt..? Sukk..

Dessuten er jeg blakk =(

Nå må solen skinne snart..

Men ellers har det vært en relativt bra dag :) Gøy med Juniortrening igjen!

Dessuten har jeg noe morsomt å fortelle, for jeg har begynt å gå med skritteller ;D Haha, føler meg som mamma når hun var desperat etter å få opp motivasjonen til å gå ned i vekt.. :P men det er ikke derfor jeg gjør det altså.. så det er sagt. Nei =) jeg er med i en konkurranse sammen med 7 andre kollegaer fra jobben min. Målet er å gå trekningen Oslo-Kristiansand i antall skritt altså.. Jobben min konkurerer med mange andre bedrifter i Norge og premien er en sydentur. Litt usikker på hvordan de kårer vinneren, men målet er iallefall å gå mest mulig :) Så den har jeg da altså på meg hele dagen bortsett fra når jeg trener selvsagt.. ;)

Jaja.. Nå skal jeg gå å varme litt mat.. Nei det går jo ikke.. har jo ikke micro.. hmm.. Jeje.. Natta :)

3 kommentarer:

  1. ...er målet strekningen oslo -kristiansand?

    da må du vinne lett! du har jo nesten gått rundt hele jorden på to dager!!!!!!

    SvarSlett
  2. hvordan visste du at det var meg ? =O

    SvarSlett