fredag 9. april 2010

Effektiv!

Idag er en sånn dag hvor man får gjort masse, for min del ;D DET liker vi!!

Startet med at jeg våknet FØR vekkerklokka.. (what liksom??) og selvfølgelig fikk god tid på morgenen. Fikk tid til å pynte meg og sminke meg OG spise, noe jeg ellers aldri rekker..! Jeg skulle nemlig opp mye tidligere enn vanlig for å dra på politistasjonen FØR jobb, for å hente passet mitt..! Det rakk jeg jo fin fint, det tok to min.. Go for bra morgen!! Og GO for at jeg nå er 100% klar for å reise!!

Hadde seinvakt idag på jobben og fikk gå 5 min før.. Og dermed rakk en bane tidligere enn vanlig =) Har vært ute nesten HELE dagen i den strålende solen.. Kongedeilig!

Nå skal jeg sette på en klesvask og lage meg noe food! Så skal jeg sette på en ny vask og sette den andre vasken i tørketommelen, for så å dra inn til sentrum og ta sol :) Kvelden blir klesvask-kveld... Men det er helt OK ;) For det trengs!! =O



DIGG med helg!! JA HELG!!

Imorgen blir det litt shopping med Leila, min kollega.. (bare litt). Vi skal kjøpe stoff, for vi skal ha sykveld snart. Sommer = Tunika.. Så hvorfor ikke bare lage dem selv ;) Hihi.. Søndag blir det Thyra sin fireårsfeiring (som var den 4. april) med mormor og morfar fra Sverige :) Yey.. De har med seg det siste påskeegget mitt!! Bra helg.. Så blir det bare å overleve neste jobbuke. Siste Landslagshelg Fredag/Lørdag.. GENERALPRØVE Søndag (Alle er velkommen.. Tigershallen!!), og SÅ avreise!!! OMG OMG OMG!!!


Vårklemmer til alle søte lesere!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar