torsdag 15. april 2010

Treningshelg :D



Haha Inger har tatt masse snikbilder av meg på landslagssamlingene :P Bra at man ser smart ut :P

Nå er det altså siste samlingen denne helgen :O OMG!! Gleder meg enormt.. MEN dessverre har jo denne stygge skyen fra den dumme vulkanen ødelagt alt, slik at halve coedlaget ikke kan ta seg til Oslo med fly i morgen.. Som planlagt. Jeg skal krysse fingrene for regn i natt og at vinden snur. Den skyen hidrer oss også fra å fly TIL USA :O.. Så håper alt er OK til mandag. Håpe, håpe håpe!! Håper også foten er i fin form i morgen.. Dritt at jeg skulle "fortue" den nå.. =( Heldigvis ikke noe alvorlige greir, men sykt plagsomt. Håpe!!

Nå skal jeg legge meg, tidligvakt i morgen og det er en evighet siden sist.. Så energidrikke er kjøpt inn..

Her er forresten bilde av silketunikaen/kjolen jeg kjøpte..


Btw... Jeg driver å tenker på hva jeg skal kjøpe i USA.. Noen som har noen tips? Jeg vet at ingen kommenterer denne bloggen, og det er jeg heller egentlig ikke så opptatt av, siden jeg blogger mest fordi jeg er sykt loka :P MEN hvis noen vet noe som liksom MÅ kjøpes i USA så skriv gjerne..

Ting jeg har tenkt på...
Blush fra Nars
Parfymer (Miss Dior Cherie, Marc Jacobs Lola, Escada Marine Groove, Juicy Couture "Couture Spray", "Eau De Parfume" eller Viva La Juicy")
Røde Uggs
Velourjoggedress fra Victoria's Secret
Topper og slikt fra Abercrombie/Hollister
Ett eller annet fra Forever 21
Amerkansk godteri:)

Lommeboken min kommer til å bli lei seg :P

Jaja den tid den sorg!! Natti :)

2 kommentarer:

  1. du burde kjøpe cheer shortser og sports-bh der! De er sinnsykt fine, hvis du finner noen da :)

    SvarSlett
  2. Lurt..! Kan man aldri få for mye av ;D Det beste er at de selger det på vanlige sportsbutikker..!

    Hvis jeg kommer meg avgårde da..

    SvarSlett