onsdag 7. april 2010

Sucks to be me! ;D

JA vi har det alle sånn innimellom..

Denne dagen startet bra.. Veldig bra faktisk.. Ingen barn i barnehagen.. Vi bare ryddet og ordnet inn flyttelasset osv..! Malte og pusslet med forkjsellige ting.. Bar tunge ting, laminerte skilt/merkelapper osv og ommøblerte ;D Digg dag.. Helt til bomben falt og alt ble hektisk og kaos.. Glemte SKO til treningen og hadde ikke med riktig tøy/matchende t-skjorte, samt kom forsent.. Og så skulle vi på TV... NRK..!!! En kis var der og filmet HELE treningen. Dessuten hadde jeg bare vondt i HELE kroppen!! Buhuhu... Som sagt.. Sucks to be me :P haha.. Neida.. Men det var bare "one of those days.. you know.." :P Heldigvis overlevde jeg..! Høhø!

Var på min første visning idag.. :) Det var morro.. Og litt wierd :P Men ble ikke noen ny leilighet.. Så jakten fortsetter... Selv om jeg må si jeg ikke jakter så iherdig :P

Men NÅ må jeg sove..!!
Imorgen kommer jo barna.. Ingen rolig dag på jobben nei!

Klemmepå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar