mandag 12. april 2010

Complicated..

"Why do you have to go and make things so complicated?
I see the way you're
Acting like you're somebody else gets me frustrated
Life's like this, you "

Yes da.. En Avril-klassiker :P Hmm.. Bare.. Fordi..
...

Idag har jeg jobbet (så klart) og shoppa litt igjen..! Men denne gangen ble det altså stoff-shopping med kollegaen min Leila som planlagt ;) Masse fint ble det.. I bomull og Pai-silke og Shiffon-silke :) Fin fine tunikaer skal det jammen meg bli.. En dag.. Åh! Savner å syyyyy!! :) Jeg skal vise dere at jeg ikke har mista tenken!! Bilder kommer etter USA-turen!!


Ble en snaaaartur innom City og så klart så fikk jeg med meg noe som stakkarslig sto å skrek "Ida", med meg hjem. Japp.. Sandaler i "gladiator-stil" med nagler i str. 35! Hurra! Må jo ha noe lett når jeg skal tursle rundt i 30 grader celsius i ORLANDO om EN UKE!!! :D:D:D Suckers!! =) Gleder meg helt villt nå at det finnes ikke ord!


Din sko =)

I går var jeg jo hos mamma og feiret Thyra, og sammtidig hentet koffert =) Masse digg kake og godis! Samt "påskmust" og "falukorv"! Yey!! Familiekos er et savn og Thyra blir alt for stor alt for fort... Hor ble det av babyen min =/..

Btw.. "Dagens Outfit" i går:


Loka bilde på Lysaker togstasjon..
Strømpebukse fra H&M
Sko fra Bianco (gamle)
Jakke fra Vero Moda
Skjerf husker jeg ikke
Genser/topp H&M

Hmm... Tror jeg skal reise ned ti byen igjen å ta sol jeg.. Og kjøpe makaroni..! Macaroni og falukorv er eeeelsk!!

Denne uken MÅ gå fort!!
Tirsdag - Trening
Onsdag - Juniorer
Torsdag - Trening
Fredag - Landslagssamling
Lørdag - Landslagssamling og klesvask
Søndag - Generalprøve, klesvask og pakking!
Mandag - AVREISE!!!

Idag skal jeg legge med tiiiidlig!!

L8er..! :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar