mandag 19. april 2010

"Jag har det bra idag"

Ja alt kunne tross alt vært værre..

Didi og Tomas har spilt en svensk jr.mgp-sang om og om og om igjen idag.. Men budskapet er veldig passende. Har iaf fått meg på bedre humør idag...

For de som ikke har fått det med seg så sitter jeg fortsatt hjemme i Oslo og ikke på megahotellet i Orlando =( Flyplassene er åpne ikveld, men våre fly ble dessverre kansellert. NEDTUR! Altså.. Ingen USA-tur.. Ikkenoe VM..

Jaja.. Men jeg er frisk og rask og har fantastiske venner som bryr seg om meg.. Så egentlig "har jag det bra idag"...

Igår var de generalprøve.. Gøy at så mange kjente tok seg turen! Det gikk veldig bra og jeg er kjempefornøyd..!!
Hvis noen vil se innslaget fra tv2 ang Landslagene som ikke kom til VM.. Se på tv2 - nyhetskanalen sin nettside og se på sendingen fra igår. Haha masse klipp av meg som depper og fra generalprøven til all female.. Samt intervju... Kult at saken vår ble dekket.

Noen bilder fra de seneste dagene:


Deppe-Ida på vei hjem fra generalprøve

Deppe-Ida.. Er hjemme og depper.


Gårsdagens outfit:
Genser fra Gina Tricot
Bukse fra Victoria's Secret "pink"


Søte blomster utenfor Tigers-hallen


Jeg har endret på skillen min i håret.. Nå går den mye mer over på den andre siden.. Veldig fornøyd!

Didi og Tomas sover skjønnhetssøvnen imens jeg lager Ida-vegetar-spesial til dem, hjemme hos meg :) De var visst slitne etter en ehm "lang dag" med gratis mat på "peppes" med landslaget, samt en kort tur i byen..

Nå har de dratt for å trene litt, med nyladde batterier ;) Jeg derimot tar det rolig her hjemme.. Mulig jeg setter meg ned å syr litt etterpå, siden symaskinen står fremme (la jo opp buksene til gutta på lørdag).. Ført skal jeg lese litt i bladene mine som jeg kjøpte til "flyturen" som ikke blir noe av... Yey..!
Klemme..

4 kommentarer:

  1. neiii, det suger tiss da :( dumme vulkan... *stor klem på* skal gå inn på tv2 og se klippet.

    menne du var stilig med skillen sånn :)

    SvarSlett
  2. Ja jeg vet, det suger!!! =(

    Takk takk Mari :)

    SvarSlett
  3. Kan du legge ut linken til TV2 der du er med? :)

    SvarSlett
  4. http://www.tv2.no/play/nyheter/innenriks?progId=419091

    Jeg tror det er riktig.. :)

    SvarSlett