søndag 4. april 2010

Hjernevasket..!

Som noen kanskje vet er jeg blitt sykt hjernevasket av Hilde Christina! Ikke at det er en dum ting, nei slettes ikke, jeg er overlykkelig over at jeg fant bloggen hennes =) (selv om lommeboken min ikke er enig).. Iallefall så har denne konverteringen bestått av å bruke tid og penger på produkter som er bra for meg og miljøet. Dvs. produkter som ikke inneholder farlige ingredienser, som er BRA og som ikke tester på dyr (for det meste iallefall). L'Oreal, Garnier, Dior og Max Factor er lagt på hylla og byttet ut med Tikei, MAC, Decleor og MD Formulations :D

Jeg kjøper ikke lenger sminke, renseprodukter og slikt på parfymeri eller apotek, og heller ikke på H&M. Jeg har oppdaget netthandelsens store gleder :D Akkurat for tilfellet er ansiktsrutinen min, samt sminkepungen min omtrent komplett, og nå gjenstår egentlig bare håret. I går klikket jeg litt rundt og laget meg en beskjeden liten ønskeliste:

  • Burt's Bees Avocado Butter Pre-Shampoo Hair Treatment
  • Green People Moisturising Conditioner
  • John Masters Organics Citrus and Neroli Detangler
  • John Masters Organics Honey and Hibiscus Hair Reconstructing Shampoo
  • John Masters Organics Honey and Hibiscus Hair Reconstructor
  • John Masters Organics Lavender and Avocado Intensive Conditioner
Perfekt sommerhår.. JA TAKK ;D

Hihi.. Tenker også på å bli blond... Som jeg egentlig har sagt hver vår de siste tre årene :P Men ja.. Jeg tørr egentlig ikke gjennomføre det :P Men jeg vil da... Så får vi se hva som skjer =) HVIS det skjer så trenger jeg iallefall masse fine produkter som kan pleie håret mitt ;) Hihi... Så ETTER USA såååå kan vi se.. Me want, det er iallefall sikkert og visst..!!

Nå skal jeg hoppe videre :) Ha en bra dag alle fine folk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar