lørdag 3. april 2010

Vårfriskt..!

Japp, nå er jeg tilbake fra joggetur.. Ja du hørte riktig! Kjempeflink har jeg vært :P Eller vi sier jeg har vært det iallefall.. (Selv om jeg ikke hadde sjans til å holde følge), for jeg ble jo dødssliten, og det er det som teller. Tenk!! Jeg trøster meg med at gutter er FØDT med bedre kondis enn jenter..! :P Nå har jeg tatt tidenes lengste og varmeste dusj, som føltes godt for kalde og våte føtter og fingre og øretipper =) Vi løp nemlig i skogsterreng som var LITT mer snøete enn vi hadde foretrukket. Lille Ida slet en smule med fotfestet kan du si.. :P Etter ca 2,5 km finner vi ut at ruten ikke var den vi trodde, og kom til ett veiskille med masse skilt som sa forskjelige ting =S Korteset utveien var på 3 km... Og da visste vi ikke hvordan vi skulle komme oss hjem når vi først kom oss ut av skogen. Så vi løp bare tilbake der vi kom fra =) En halv mil er ikke dårlig ^^ Blodsmak i munnen og militærhuler i fjellet, oppoverbakker og skrekkfilmskog! Åjadda ;D I like =)

Uansett er det deilig at det er vår og påske! At man kan jobbe ute på kveldstid med hettegenser og tights er et godt tegn!!

Denne påsken har vært en av de mest påskete på lenge! TO påskeegg har jeg fått sålangt. Ett fra min kollega og ett fra min hemmelige venn på landslaget. Skal få ett av mormor også, når hun kommer =) Yey me! I barnehagen har vi sådd "karsje" og det LUKTER jo påske.. Du vet.. Sånne spirer man legger på bomull og som man kan se gro fra dag til dag! Har dessuten malt egg og laget påskekyllinger av vattkuler ;D Har dessuten lært om hvofor det er en hare som kommer med egg til oss.. Great det tok meg liksom 20 år før jeg egentlig skjønte greia. Har du hørt myten om påskeharen?

Nå har jeg dessuten bestemt meg! Ny tatovering (hvordan i huleste skriver man egentlig det? :P) Ja uansett.. Sommerfugl på ryggen skal det bli :) I think.. Hvis jeg får tak i den tegningen som jeg er ute etter ^^ Når og hvor har jeg ikke angang tenkt på.. Er ikke noe stress akkurat.. Det skorter jo litt på penger også.. så. ;)

Ikke lenge til Worlds nå! Ja jeg liker å GNI det inn ^^

På tirsdag begynner jobb og da er vi tilbake i drømmebarnehagen! Deilig å ikke GRUE seg til å begynne å jobbe igjen liksom. Det blir nesten som en ny jobb =)



Bildet er hentet fra Wikipedia =) Hvor kult er det ikke at jobben min har en egen Wikipedia-side :D http://no.wikipedia.org/wiki/Harry_Fett hvis du lurte =) Mihi..

Oi.. Brukte litt lenger tid på det innegget her enn jeg trodde.. Så kan vel ikke si at jeg AKKURAT kom hjem fra joggetur men :P jaja..

Klemme på og fortsatt go påske til alle store og små!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar