torsdag 29. april 2010

Ett to, ett to..

... En støvel og en sko!

Eller no..

Vet ikke helt hva jeg skal skrive.. Ikke skjedd så mye nevneverdig idag må jeg si.. Tidligvakt rocker ;) Slutte klokken tre er ikke feil. Sove middag i to timer er det beste som finnes og styrketrening er helt ok det også.

Treningen idag var med Gisela og Marcus som trenere og det var faktisk helt greit. Hopp med turn etter, hinkesatts turn, dobbeltwister i stunt og MASSE styrketrening..! Enkelt og greit ting som jeg trenger å jobbe med. Deilig å sjelve litt i musklene :) Merker jo så klart at det gjør noe med motivasjonen at ikke Jeanette eller Martine er der, og at mange velger å ikke dra på trening eller være med pga det. Men men.. Snart begynner EM oppkjøringen på fullt og da blir det andre boller =)

Hey gjorde ting jeg ikke visste jeg kunne da, Karusellhopp, type front hurdler, toe, pike, flikkflakk ;D yey! Sweden style :P Samt at jeg gjorde smetling på første forsøk idag og det var ikke skummelt (vanligvis feiger jeg ut 1000 ganger før jeg gjør det).

Åh btw.. Psyko vondt i skulderen idag.. Kjennes ut som noe er låst eller feilstillt eller noe, for når jeg bøyer og hever armen så iiiiler det i fingertuppene og gjør dødsvondt i skulderen og helt ned til albuen.. Jaja.. Går vel over.. Sikkert gjort en brå bevegelse eller noe som ikke skulderen min syntes var så populært.. :P

Men men.. Nok tomprat :P Nattinatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar