mandag 26. april 2010

Bildespesial ;D

Dette blir ett langt innlegg med masse bilder =D Wee.. Enjoy!

Oki.. Så igår var jeg jo i frognerparken og stuntet og hang med godt folk.. En fotograf begynner å ta biler av de "trickerne" (eller hva det heter) som hang sammen med oss.. Og så begynner han å ta bilder av meg, Tomas og Didi også, når vi bare random stunter i bakrunden.. Måtte jo spørre og han var bare en hobbyfotograf som syntes det vi drev med var kult :) Så han tok like så gjerne en bønsj av bilder.. :D hihi.. Han fikk mailadressen min, og redigerte litt på bildene og sendte meg dem i morres..








De to siste bildene er de jeg liker aller best..
Hvis dere vil se bilder av trickerne eller vil se disse bildene i stort så gå inn på siden hans HER!!

Idag har det vært en slitsom dag på jobb! Sov to ganger i løpet av arbeidsdagen.. Eller... Jeg kom en time for tidlig, siden jeg hadde glemt hvilken vakt jeg hadde.. Så da sov jeg den timen.. + ett kvarter eller noe i pausen.. Isted tok jeg solarium også, og da sov jeg enda litt mer..!

Så når jeg er ferdig med dette innlegget skal jeg rett i seng!!

Etter jobben ble det en tur på ZARA.. Egentlig bare fordi jeg var nyskjerrig, fordi en på jobben sa det var så mye fint der.. Pleier sjeldent å handle der for jeg innbiller meg at det er så dyrt.. Men er jo faktisk ikke SÅ ille som jeg skulle ha det til.. Litt dyrere enn H&M, og sikker litt bedre kvalitet.. ;) Stakk også en tur innom Skopunkten.. Som heller ikke er et sted jeg normalt sett handler.. Og jammen ble det ikke 2 par sko derfra med meg hjem :P

Dette var det jeg fikk med meg hjem:

Olashorts!!




Nye sandaler..!!


Olaskjørt!!




Omtrent like som sandalene, bare høye og i metallic farge :)


Nå er våren her med GÅSUNGER!!


Hjertet jeg fant i en sjokolade på jobben =)


Alle barna sover og Ida koser seg i solen :)

Nattinatt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar