fredag 1. mai 2009

1. Mai

Nok ett Tryvannstreff overstått!! ;D Love it, og kan ikke vente til helgen 8. & 9. Mai!!!

Nå er en typisk "dagen derpå" hvis du tar vekk selve fyllesyken, men facebook og msn er mine beste venner, jeg er joggis fra topp til tå... Pluss div filmer som Didi har hjulpet meg å laste ned! Etterpå skal jeg til mamma, fordi mormor og morfar er på besøk, og de har tatt med masse svensk godis till mig! Og så vil jeg jo seff se de da =)

I morgen er det "åpen dag" på NIH for Vq. Trening fra 9-18 =P Blir kos... Men orker nok ike være der såå tidlig... Turne turne turne, og tøye og hoppe, det er iaf planen! Kanskje en tur til Bestemor og bestefar på Lambersetter etterpå, hvis det ikke blir så sent...

Søndag, mer NIH =) Og så er endelig Jeanette kommet tilbake fra USA, så jeg håper hun begynner på endringene i showet! Gleder meg iaf til det!! Etter trening har jeg bestemt meg for å virkelig rydde igjen, og VASKE KLÆR... Jeg må virkelig ta ansvar nå, haugen blir bare større og større, og jeg har bare mindre å mindre å ta på meg. Hvordan skal dette gå når jeg flytter ut!! =P

Glad det skjer mye denne helgen, jeg er alt for glad i deg du store mac som jeg nå sitter ved.. Hehe... Og hmm... Veldig mye Beste/mormor/far, ja dere skjønner... 

BTW!!! 2 uker til moi bursdag!! :D 

Helg ut!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar