onsdag 28. september 2011

Dagens outfit :)

Elsker buksene mine. Er helt enkle, svarte "skinny jeans" fra Gina Tricot's perfect jeans. Sykt behagelige, og praktiske. Tror faktisk jeg skal gjøre slik min pappa gjør ALLTID gjør, dvs kjøpe ett par til :O Haha, det blir første gang :P (hvis de fortsatt finnes da). Skjorta er fra H&M, og er en sånn "boyfriend fit" og t-skjorten er fra Levi's. Skolettene er fra Bianco og er i str 35! Må jo digge Bianco for akkurat det der med størrelser!! Dessuten er de i ekte skinn, og så behagelige at jeg har hatt de hele dagen i barnehagen, både inne og ute :)

Klokken er fra Michael Kors og ringen er fra De Arabiske Emirater :)


Her ser dere dagens dessert! Føler meg såå sunn nå! Aioli = NAM! Og jaaa.. Det er en miniagurk dere ser :D

Nå er det litt face og tv-kos :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar