lørdag 3. september 2011

Work hard or go home!

Eh ja, det er ingen tvil om at vi har startet opp igjen etter sommeren. Masse styrke, kondisjon og grunnteknikk :) Men det er jo sånn man bygger opp en god grunn for sesongen ;)

Har kanskje hatt tidenes korteste arbeidsuke. EN dag :P Tror liksom at jeg skal på jobb, og må legge meg tidlig, men det er jo LØRDAG i morgen (idag).. Hihi. Klager ikke! Og btw.. Alle barna var såå søte mot meg idag, løp til meg med en gang jeg kom, for å gi meg klem. Blir litt rørt av sånt :)

Skal faktisk opp tidlig, skal til Sarpsborg for NM i Voltige i morgen :) Og kanskje på en liten harryrur i samme slengen ;) Blir gøy å se på! Gleder meg masse! Håper jeg får prøvd litt også kanskje :O

Ellers er livet bra! Elise kom inn på Heat hvis jeg ikke har skrevet det før. Sykt stolt av hun. Har kjøpt masse fint til hun i USA :) Jeg er den kuleste søsteren hoho.

Men nå natter jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar