lørdag 24. september 2011

Rolig lørdag..

Loking på høyt nivå..

Soving med vått hår.. Da blir det sånn.. Genser fra Victoria's Secret :)

Null sminke her ja..


VOUGE :)



Har ca gjort nada.. Driver å lager mat nå, og dette blir nok dagens eneste måltid :P Ris og brokkoli med tomatsaus :) Vegetar!

Jeg har kost meg masse, er så lenge siden sist jeg ikke har hatt en ENESTE plan for dagen. Bare ta det rolig.. Sov helt ut og våknet opp som i en drøm.. Har lest ut VOUGE - Fall 2011, og lest mer i en bok jeg startet på for lenge siden (lese får jeg jo aldri tid til ellers..). Grunnen til at jeg faktisk har lest så mye idag er fordi jeg ikke ville forlate sengen og vi har ikke trådløst nett (som vil si at jeg som regel sitter i sofaen på facebook når jeg ikke har bedre ting å gjøre). Men på magisk vis dukket det opp et trådløst nett her på rommet mitt :D

Nå har jeg faktisk lastet ned GIMP, og noe ny musikk.. Så nå skal jeg prøve å se om jeg skjønner noe av den bilderedigeringen.. Er jo ikke veldig fancy med iPhoto sin redigering, og til headerene mine har jeg brukt "picnik" som er tidenes fjortis-side, hehe :P

Etterpå bilr det "Top Gun". En av de beste filmene ever.. Har nemlig fått låne harddisken til Oda i kveld <3

Blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar