tirsdag 27. september 2011

Men altså.. :)

Ja så fikk man kink i nakken da, digg hehe.. Heldigvis ikke en sånn ekstremt smertefull en, men en låsning som er mer irriterende egentlig.. Men forhåpentligvis så sover jeg den bort. Er en fordel å kunne snu hodet mot venstre når man jobber i barnehage ;)

Helt ok trening, men merket at jeg tøye ryggen i går, hehe :P Vi danset en del, og jeg er sååå nyskjerrig på hvordan dansen ser ut forfra hehe. Vet jo bare hva jeg selv gjør..! Og så hoppet vi! Hoho, ja det var jo en stund siden sist eh ja! Men godt å få det overstått! Dessuten fikk jeg gjort noen saltoer i kast idag også, og det er bra! Går ikke så mye bakover nå mer :D Overlykkelig, selv om det er det skumleste som finnes!

Jaja nå har jeg spist fjorland fårikål og grønnsaker med dipp yil dessert :) Såå sunn da :D

Klar for sengen! Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar