onsdag 7. september 2011

Fotfin :)


Dødssøte sokker :) Seff fra "forever21" dét også!!

Ok, så idag var jo en max stressa dag. Slutta 5 på jobb og begynte 5 på første Amazingtrening for året. Eh jah, dere kan jo tenke dere. Men fikk heldigvis gått litt før og kom bare 10 min for sent! Yey! Ellers så var treningen kjempebra og laget overrasket meg veldig :) Jeg er sykt glad for at jeg har vært i USA og trent dååårlige High School lag. Har lært så utrolig mange måter å gjøre prep på, masse nye teknikker og har lært mange nye oppvarmingsleker/bli kjent leker av Rick. And guess what, det gikk rett hjem hos jentene. Gleder meg til et helt år med de :)

Snart er det konf og HELG <3 Elise skal bruke bunaden min, og det synes jeg er såååå koselig! Denne uken har faktisk gått ganske fort heldigvis, og jeg gleder meg masse til trening med dronningene både i morgen og fredag. Denne sesongen blir så bra! Kanskje min siste også :( Selv om jeg eeegentlig ikke vil. Hvis noen vet hvordan man kan drive med cheer på elitenivå (reise utenlands å konkurere), studere (og gjøre det bra) og ha råd til husleie, mat og shopping, så pleeeeeeaaase tell me!

Well well... Tidligvakt igjen, så må vel tenke på natten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar