torsdag 15. september 2011

På reisefot :)

Ja ut på tur, aldri sur :) Jeg klager ikke. Takker høyere makter for at jeg får lov til å oppleve så mye gøy for tiden. Har aldri reist så mye i mitt liv. Takk :D Snart kommer jo den triste vinteren, og da blir hver dag lik =( Grå og kjedelig. Så nå nyter jeg det siste nå! :)

Ja jeg skal til Helsinki, Finland med min kjære partner, Lars Dytterud. Viiii skal nemlig trene med verdens beste partnerstuntpar denne helgen, Mija og Mika :) Og med oss har vi også Sveriges beste ps-par, Anders og Carro.. Og Viljar så klart ^^ Blir sååå gøy! En helg full av drikking og stunting.. Bare ikke på samme tid ;) Hehe. Camp Mintuu!

Har, så det er sagt, IKKE startet å pakke. Ei heller dusjet og spist. Hmm.. Denne fjesboken altså..

Nå skal jeg først bare overføre noen penger og betale en reging :) Voksenpoeng til meg!

Natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar