fredag 23. september 2011

Jaja..

Hmm.. Er jo egentlig blakk, men what to do, når man ikke rekker å dra hjem mellom jobb og trening, med det alikevel er for lang tid å sitte i hallen. Jo! Da går man er tur i Bogstadveien :P Lurt igrunn, siden jeg har tidenes selvkontroll når det gjelder shopping.. Eller bare ikke.. Så derfor er jeg to par votter og en genser rikere. Faktisk den grå strikkegenseren og de grå og røde vottene som jeg postet bilde av tidligere. Bortsett fra at jeg kjøpte genseren i hvit istede for grå, siden det var den alle aller siste i ALLE farger og str. Jeg hadde flaks som fikk den i SX.. :P Men jeg ville jo helst hatt grå.. jaja.

Må forresten poste et bilde av den fantastiske kronen jeg lage i dag! Dette er altså kaptein sabeltann for de som ikke veit, og jeg laget han med svart papp som jeg klippet ut.. Alt det gule og hvite er også papp.. Sykt vanskelig faktisk! Så, ja jeg er ganske stolt :D


Og dette bildet kjører jeg forbi hver dag med tbanen. Haha!!


Ja visste dere at det er et berømt fossil som heter Ida.. Det visste jeg :D

Nå er jeg trøøøøøøtt. Korreogarficamp på overtid, trente faktisk til halv elve! Sykt seint, men vi ble ferdig heldigvis! I morgen er det joggings og enda mer trening. Najs at jeg har trent HVER dag denne uka. Mandag telles ikke, siden jeg hadde så vondt :P


Hmm rart at jeg ikke har NOEN planer denne helgen.. Åh <3 Sove <3
Jaja! Natta folket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar