søndag 11. september 2011

Store lillesøster :)


Igår konfirmerte Elise seg. Jeg kunne ikke vært mer stolt :)

Det var en utrolig koselig fest med hele slekten og Elises faddere!

Elise hadde bunaden min på seg, for jeg synes liksom det hører med når man konfirmerer seg. Jeg angrer jo bittert på at jeg ikke ønsket meg bunad, eller hadde noen ambisjoner om hva jeg ville bruke pengene på.. Hun skal kjøpe Mac og iPhone og spare resten og bruke det på scooter og scooterlappen etterhvert :) Smart jente!

I tillegg til masse penger fikk hun jo i kjent stil masse smykker og dill :) Og fra meg, Guesslommebok fra NY!

Maten var fantastisk! Litt for fantastist :P Kjolen min ble et lite helvete etterhvert. Den var noe trang (eller ja, AKKURAT passe) da jeg tok den på meg (den var altså ikke det før jeg dro til USA, men ja.. hehe..), og etter all mat og nyyydelig dessert hadde jeg det Rick kaller en "foodbaby". En heftig en også haha...

Idag har jeg egentlig ikke gjort stort, sovet til jeg våknet, noe jeg ikke gjør så alt for ofte. Dro å trente med Lars, og det gikk veldig bra :) Har ryddet og vasket klær, og spist middag og sett en dokumentar om 9/11. Siden det idag er 10 år siden. Veldig gripende. Jeg var jo der på "ground zero" eller "the world trade center memorial" nå når vi var i NY... Så det nye world trade centeret som de bygger. De jobbet på spreng for å få så mye som mulig i orden før 10 årsmarkeringen.

Jeg husker enda den dagen for 10 år siden, jeg så det på TV, jeg husker mamma og pappa ville at jeg skulle legge meg, men jeg fikk lov å se på nyhetene alikevell sdien det var noe heeelt spesiellt. Jeg var jo bare 11 år.

Ååhh glemte å fortelle dere om fredag. Jeg løp 2 (!!!!!) runder rundt Sognsvann med Kine Olsen. Hun er jo kondisen sjæl! Håhå. Ganske stolt ja!! Helt ok trening også, med mye styrke og slikt. Så dro jeg hjem og stresspakket og stresspyntet meg for å rekke NOE av morroa på lønningspilsen med jobben. MED minitrillekoffert. Tøffest på byen no doubt :) Planen var jo å dra med siste toget hjem til Heggedal, men jeg ville bli ute litt lenger, så dro heller neste morgen. Utrolig gøy kveld, jeg har vel de beste kollegaene jeg :)

Nå begynner en ny treningsuke og jobbuke, og SÅ bærer det av gårde til FINLAND!!! Gleder meg helt utrolig! Og så snart får vi besøk av korreografer hos Vq, og det gleder jeg meg også til :) Masse å se frem til altså!

Nattinatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar