mandag 26. september 2011

En dag i hallen :)




Er jo i hallen så og si hver dag på hverdagene, og seff noen helgedager i blandt.. Idag sluttet jeg 3 på jobb og skulle møte Lars i hallen halv 5, så da ble det lok. Heldigvis har jeg jo skaffet meg nøkkel nå da, så kom jo inn hehe.. For å slå ihjel litt tid så ryddet jeg litt til høy musikk :) Og tro det eller ei, men jeg tøyde!! Det er jo ikke hver dag jeg gjør det akkurat, selv om jeg absolutt burde..! Men her ser dere i hvertfall resultatene. Scorp og scale, siden det er det jeg er dårligst på..


Etter at jeg var ferdig å trene med Lars, så var det tid for Heat-trening. Der går jo min kjære lillesøster, så måtte jo egentlig bare se på en trening :) Hun har blitt sååå flink og jeg er så stolt! :D

Nå har jeg egentlig sittet en stund på finn.no. er alldri der, men de har jo sykt mye fint.. Har et par bilder som jeg sikler på.. Og noen vintage-skatter, som hadde vært perfekt om jeg hadde bodd aleine :) Men men... Det får vente..

Nå er det kvelden..! Natt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar