torsdag 15. september 2011

Random bilder, random shopping

Fikk Maylinn til å ta bilder da :) hihi!! Flink hun er haha.. Vel, er kanskje ikke så lett med en midre god modell som meg selv :P

H&M

H&M

H&M

Cubus, bortsett fra sokkene, de er fra.. Gjett... Ja, H&M.

H&M

Kommoden min da.. Har jo vært flink å rydde rommet og sånn :)

Ja.. Så hadde man tidligvakt, så sykt trøtt da jeg sluttet. Sovnet på tbanen og greier og gikk rett å la meg da jeg kom hjem. Trenkte jo at "hey, har jo tid til en lur, for Amazingtreningen begynner jo 19.00. Ja, der tok man feil, og ble vekket 18.00. av "hvor er du?". Ehm ja.. Fikk jo med meg siste halvtimen da :P Men så var man jo ikke trøtt lenger, så etter treningen dro jeg en liten snarttur innom Oslo city, og det var ikke så lurt :P Jaja.. Litt fattigere og masse klær rikere, som dere ser :P Hmm nå er spørsmålet.. Hvor skal jeg putte det.. Alle skuffer, skap og stativ er stappfulle! Tror jeg trenger walk in closet.. Tror kanskje jeg flytter til USA, der betaler man tross alt det samme jeg betaler for rommet mitt for en hel leilighet.. MED walk in closet.. Jeg kan leve med teppegulv tror jeg :P hehe neida..

Menne.. Må vel sove nå..

I'll rather be in bed!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar